lördag 19 mars 2011

Vilken härlig vecka det har varit! Massor av mysigt umgänge och festligheter! I tisdag var det ju som vanligt quiz på Bulls (som gick ganska så bra faktiskt!) och på onsdagen quizade vi på Harrys där vi hamnade på en tredje plats (Tack vare Sofie, Inger och Jonas)! Innan harrys quizen var vi ute och åt och hade det mysigt och jag fick jättefina bakgrejjer i födelsedagspresent!
<3

Pakeeet! :D

Sofie fick en lila klocka! 

Parsepop och proppen!

Frida fick en kokbok! 



Bildbomb från resten av veckan! 
Häng i solen på balkongen!

Vi skulle ut och cykla! Men jag hade fått fruktansvärda skoooskav
 från långpromenaden med Maya! Plåstra, plåstra!

Min älskling fixade födelsedagspicknick
på vardagsrumsgolvet! <3

Födelsedagsfika innan skolan! Bakade kladdkakemuffins i nya formarna! Sockersöta!

Jag och baby firade att tentaveckan var över med ett besök hos grannen Olivers!
 Supergott!

Det blev mååånga bilder i detta inlägget, men jag hoppas ni uppskattar det! Trevlig helg! <3

2 kommentarer:

  1. Hej min gamla lumparpolare!
    Hittade precis din blogg och det ska bli skit kul att följa den :) Bra sätt att hålla sig uppdaterad när man inte hörs så ofta längre. Vore kul att ses ändå, snart, över en fika eller nått :)
    Kul att du börjat cykla :)
    KRAM /Sandra

    SvaraRadera
  2. jag uppskattade det!! :D
    du är ju för festlig!!

    SvaraRadera