torsdag 3 mars 2011

Obehagligt!

Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss hände nått riktigt obehagligt! Det var en, troligen, berusad snubbe som började banka och plinga på vår dörr och när vi inte släppte in honom började han hojta och ropa in genom fönstret och brevinkastet! När vi fortfarande vägrade öppna försökte han ta sig in med ett antal olika nycklar! Usch! Han höll på en bra stund och till slut fick vi nog och ringde farbror länsman (vars bemötande för övrigt riktigt dåligt..)! Till slut gav han upp eller något och det blev åter igen lungt... Det var iallafall obehagligt! Inte det lättaste att komma till ro och somna efter det...

Idag skulle jag och min reflektionspartner Tina ägnat förmiddagen till att skriva och fixa med vår hemtenta men hon ringde för nån timme sen och kunde inte komma! Nu kan jag istället fokusera på C-uppsatsen! Den ska läsas igenom grundligt och rättas! Den är nog snaaaart klar. Kanske...

Piggar upp inlägget med bild nummer 6! En bild på mig och en vän som jag inte varit med på länge!


Idag får Ola Salo räknas som vän! Haha! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar