onsdag 9 mars 2011

Inskickat!!

Igår lämnade vi efter många om och men äntligen in vår c-uppsats som vi har suttit med sen i höstas! Ett tag tvekade jag om den någonsin skulle bli inskickningsbar.. men det blev den! 40 år med Alfons Åberg fick den heta! Vi firade inlämnandet med fika på balkongen med Viktor!

Finaste killen och bästa c-uppsatskompisen på balkongen!  
Jag börjar vänja mig vid håret nu..

Nu kan vi lägga allt fokus på den pågående kursen ett tag! Bild i tematiskt arbetssätt tror jag den heter.. Detta är vad vi pysslade med idag:

Man kan knappt tro att det är ett gäng högskolestudenter som har målat den här...
Eller den här...
Det var allt för idag! Tjing!

Ps. Mamma! Internet krånglar på min bärbara... Skype får vänta nån dag! Puss!

1 kommentar:

  1. haha nä...det kan man inte tro!! :) haha!!
    sååå sjukt skönt att äntligen ha lämnat in den!!!
    nu väntar bara domen!!

    SvaraRadera