söndag 13 mars 2011

Snart dax...

Senast den åttonde maj kommer jag göra min debut! Då är det mtb-tävling i Tidaholm/Hjo och planen är att jag ska starta... Jag ska villigt erkänna att jag är lite nervös.. Jag är rätt kass på att ta mig fram i terrängen och ganska bra på att cykla omkull.. Vill ju inte skämma ut mig bland folk! Dax att börja hårdträna kanske..? 

 Idag var vi uppe i ottan och åt frallfrukost och sen satte vi i gång och städade! Nu är klockan 10.25 och lägenheten är ren och fin! Om ca 30 min kommer min reflektionspartner Tina hit och vi ska ha ett pluggrace! Tentan ska vara så gott som klar på torsdag så det är lika gott och köra igång med den så snart som möjligt! 

Igår var vi hos Säl-Emelie och kollade på Melodifestivalen med dem andra sälarna! Vi var inte helt ense om vem vi tyckte skulle vinna.. Jag höll på The Moniker men Viktor & Emelie höll på Linda Bengtzing! Saade gick ju och vann till slut, inte helt oväntat...Jag tror och hoppas att hans pojkcharm går hem i den stora finalen.. 

Nu ska jag nog brygga lite kaffe och plocka fram alla plugggrejjerna! 
Heeejdååå!

1 kommentar: