söndag 27 mars 2011

Dop i Kungslena!

Jag vet inte riktigt vad det är med Viktors familj/släkt och dop... Men av någon anledning så blir vägen dit alltid ett äventyr i sig! Sist gång, när vi skulle på dop i Köping fick vi ju motorstop på vägen och fick bogseras till närmsta bensinstation och igår missberäknade vi tiden totalt och fick köra rally (100 gånger värre än när mamma leker Rally-Agnes!!) men kom ändå en kvart försent in i kyrkan.. Lite pinsamt måste jag medge att det var.. Jag måste ha gjort ett gott intryck på släkten! ;) Men vi missade iallafall inte själva dopceremonin och inte heller kaffet efteråt! ;D
På väg!

Jag hade klätt upp mig med fleecetröja och allt!

I kyrkan! Den var jättehäftig med massa målningar i taket och på väggarna!

Prästen, Urban, Ania, Hanna & gudförlädrarna!

Moa och Joel!

Ludwig och Pauline

Krille

Viktor la min tårtbit uppochner.. Vad betyder det? Skenäktenskap?

Älsklingsvicke! (Med liggande tårtbit..)

Jag var nöjd!

Systrarna!

Ludwig & morbror Viktor!

Bus!

Syskonen!




1 kommentar:

  1. haha piiinsamt! :)
    uppskattar att du klätt upp dig med en lila fleece :) gott o seee
    o herregud va lika viktor och ludvig är...jösses!! :)

    SvaraRadera