måndag 7 mars 2011

Paus i c-uppsatsläsandet..

Humör just nu? Trött men glad över att solen ute.
Kläder just nu? Svarta leggings, brun/vit mönstrad klänning och min stora lila balkong-poncho!
Musik just nu? Åh nä, här är så tyst och skönt.
Sommarplaner?  Ta examen, jobba och njuta.
Hur många kuddar sover du med? Helst 10+, men det varierar, beror på hur många Viktor snor!

Spelar du nåt instrument? Nja.. Har lärt mig några ackord på guran och spelar hellre än bra blockflöjt..
Morgon eller nattmänniska? Morgon...
Snarkar du? Nix, aldrig!! :p
Stjärntecken? Fisk
Skostorlek? 39 ungefär..
Längd? 172 cm kanske

Äckligaste insekten/djuret? Nyckelpigor i flock. Utan tvekan! Fy!
Vad vill du jobba som? -Förskollärare förståss!
Vad längtar du mest efter just nu? Våren!
Brukar du svära mycket? Nä.. det skulle jag inte vilja påstå!
Land du vill besöka? Oj, många!
Vad har du gjort idag? Varit i skolan, ätit lunch med bio-mekare och läst c-uppsatsen! Och druckit en kopp kaffe i solen på balkongen!
Vad ska du göra i morgon? Plugga, plugga och quiza! Och äta semla!
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Eurostop!
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nää..
Är du polare med grannarna?  Nä.. vet inte ens vilka som bor här!
Vad är det första du gör när du vaknar? Tittar på Viktor... Om han inte har gått upp förståss.. och så säger jag : sova liiite till? Bara en snoooz till?
Är det nåt du absolut inte äter? Ost
Brukar du sola? Ja, och jag längtar till jag kan göra det igen!
Tränar du? Ja, men skulle nog behöva träna typ 10 gånger mer...



                                                                             Bild lånad från barometen.se...



1 kommentar: