onsdag 16 mars 2011

Dagen före dagen.

Jag...
Mår: Jotack, helt okej.
Vill: Att min mamma ska bli frisk och må väl.
Ska: bli moster igen i maj/juni!
Har: världens finaste sambo!
Bör: ta tag i dagen snart..
Är: snart färdigutbildad.
Drömmer om: att bli lycklig(are).
Längtar till: sommaren, examen och ett riktigt jobb.
Fasar inför: döden.
Idag: ska jag gå på promenad med  Maya och i kväll ska vi till torntorget och harrys!
Imorgon: fyller jag 25 år
Igår: gick det över förväntan på quizen!
Nu: ska jag snart, alldeles strax ta på mig och fixa lite.
Vill ha: vår!
Vill se: i rymden finns inga känslor igen! Bra film!.
Vill göra: nytta 
Glad över: att vi snart tar examen!
Rädd för: att bli ensam.
Nyfiken på: livet
Älskar: min familj och mina underbara vänner
Hatar: inte mycket alls.
Äter: inte ost.
Sover: jävligt bra i min egen säng
Dricker: kaffe
Dansar: ofta nykter.


Dagens bild, den åttonde: En bild på någon du saknar!
Jag saknar Natali! Vi hade det så roligt ihop! Nu bor hon i Stockholm och vi har inte setts sen gisledagarna 09 tror jag... Får ta och styra upp en dejt med henne snart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar