måndag 28 mars 2011

Det kom ett mail...

Igår kväll fick jag mail från vår examinator för C-uppsatsen där det stod: "Jag har inför examinationen ( som vi inte vet tidpunkten för) tittat igenom ert arbete och tycker att det finns goda kvaliteter. Analysen var särskilt intressant och lättläst." Say what?! Vi har verkligen gått och väntat på att bli kritiserade och sågade för hela arbetet så detta kom ju lite som en surprise. Det var iallafall gött och jag blev genast lite mer motiverad till att jobba vidare med det!


Idag har vi haft kursintro för nya kursen och den känns helt okej! Jag är inte överväldigad men inte alls lika skeptisk som inför förra delkursen. Nu läser vi drama och vi har ägnat dagen åt diverse dramaövningar och information kring kursen.. När vi slutat såg jag att jag hade missat ett samtal från någon som, efter lite googlingar, verkar vara en rektor i Oskarström..!! Hoppas hon ringer tillbaka i morgon, annars får jag ringa upp! 


Tycker att det blir så trist utan bilder så jag lägger upp den här som är tagen förra våren..
 Jag vill ha riktig vår NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar