lördag 19 mars 2011

Gott väder!

Jisses vilket väderomslag det har varit idag! På förmiddagen när jag och Viktor gick till loppisen var det grått och trist och det låg minst 2-3 cm snö på backen! Blött, rått och allmänt trist helt enkelt! Kl. 15 när vi ger oss ut och cyklar är det strålande sol, ingen snö och klar blå himmel!  Lovely! Vi tog en tur ut till Ön (där det dock låg kvar lite snö på backen...) där vi drack lite kaffe och gottade oss i vårsolen! På vägen hem åkte vi inom Paulina och tjabbade lite! Mysigt! Sen övade vi lite på att cykla i backar och jag trodde att det skulle ta kol på mig! Fyfan va jobbigt det var! MEN jag ska öva ännu mer och klara det galant inom en snar framtid! 

Först bjuder jag på en bitter bild på mig från onsdagens testrunda där min cykel krånglade och jag fick gå halva rundan med skoskav på båda fötterna.. Kallt och jobbigt vare.. 

Idag:
Gott!!

Finaste Viktor! 

2 kommentarer:

  1. Trevligt att ni kom förbi!!
    Tyckte allt jag såg nåt grönt svischa förbi :D

    SvaraRadera
  2. Gott väder, hurrö!

    SvaraRadera