fredag 4 mars 2011

Hurra!! Det är fredag!

Hej hej hallå! 
Vart tog den här veckan vägen? Swosch så var den borta! Men det är dumt att klaga- det är ju helg!!
Jag och Sofie tog en runda på stan i förmiddags! Köpte lite nödvändiga grejjer och lite mindre nödvändiga, men oj så billiga, grejjer! Bland annat en skjorta och en tischa för 29 kr/st! Helt ok pris om du frågar mig! ;D Nu ska jag snart packa ihop lite smått och gott, för om ett par timmar tar vi tåget hem till Småland! Min kära mor fyller 50 bast snart och det måste ju såklart firas! <3   

Och nu är det ju dags för den 7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp! Bilden tog min syster en härlig höstdag 2005! 
Majbaj sa; "Carro! Sätt dig i komposten och tryck ihop löven!" Okej sa jag, som nästan alltid gör som mina storasyskon säger... Problemet var bara att jag inte kom upp sen! Det var djupare än jag trodde! Hihi! Go bild iallafall!



Trevlig helg!

Ps... Mamma säger att det inte funkar att kommentera.. Så alla som läser kan väl lämna en liten kommentar så jag vet om det funkar!? Tjing!

4 kommentarer:

  1. Vad är det som skulle vara fel? :)

    SvaraRadera
  2. Jag testar igen /mamma

    SvaraRadera
  3. nej...det har varit lite sjå med det där...har försökt men har inte funkat...går inte att skicka den. men testar nu!!

    SvaraRadera