tisdag 15 februari 2011

Tisdag = Quizdag!

Nu sitter jag redo och väntar på att få dra ner till staden och gå på quiz, som vanligt på tisdagar!
Jag är laddad till tänderna och har försökt att hålla koll på veckans händelser, men den där Svante klurar ju alltid till det så det är svårt att veta vad man ska läsa in sig på!

Nu är det så att jag har snott en lista från söta Emelie som i sin tur har snott den från någon annan.. jaa, ni fattar! Mest för att fylla ut när jag inte har något annat vettigt eller roligt att skriva om!
Här är den:


1a bilden: Någon du älskar
2a bilden: En bild på dig själv
3e bilden: En bild på någon i din familj
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv
5e bilden: En gammal bild på dig själv
6e bilden: En bild på dig och en vän som du inte varit med på länge
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp
8e bilden: En person som du saknar
9e bilden: Någon i din släkt
10e bilden: Någon du tycker är snäll

Så jag kör väl helt enkelt igång med första bilden! De andra kommer någon annan dag, för nu hetsar Joneli mig att åka! HEJDÅÅÅ!


                                                               1a bilden: Någon du älskar


1 kommentar: