tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Igår var det som bekant alla hjärtans dag! Dagen började med att jag och Paulina åkte till Oskarström och höll i ett rytmikpass på en förskola där! Fick varsitt fint hjärtformat ljus som tack! Gulligt av dem!

På kvällen åt jag och Viktor trerätters, klädde upp oss och hade det allmänt mysigt.


Förrätten!

Varmrätten! 

Efterätten! 
  Vi fick choklad på posten från Mamma & Pappa! Tack! Jag älskar er!


                                                                 Puss min skatt! ILY!

4 kommentarer:

  1. Va fint!! :)
    Uppklädda o fina med!!!
    Vad var det för förrätt? (typiskt mig o fokusera på maten!!)
    :)

    SvaraRadera
  2. Det var nått du inte skulle ha tyckt om, kyckling & curry röra!

    SvaraRadera
  3. ajaj....nej dety skulle inte gått hem hos mig :)

    SvaraRadera