lördag 12 februari 2011

Första inlägget!

Oj oj! Känner en viss press på mig nu.. Första inlägget, första intrycket!
Nä, men skämt åsido, jag har gjort tidigare försök till att blogga och sådär men har aldrig kännt mig riktigt bekväm med det, men en halvtråkig fredagkväll gjorde jag ändå slag i saken och skapade den här bloggen.
Min kära sambo påstår att man måste ha ett syfte med sin blogg och efter en kort eftertanke så kom vi fram till att den ska handla om mig, vad jag gör om dagarna och allt där emellan. Vet inte om det är nåe vidare konkret och vettigt syfte, men det får duga tillsvidare.


Dagen började som de flesta andra lördagar nu för tiden med frallor, melodikrysset och HP-läsning. Efter krysset så tog vi tag i våra liv och städade hela lägenheten som nu doftar gott av såpa! För att fira vår nystädade lya tog vi med oss varsin kopp kaffe och satte oss på balkongen! Lite kallt men solen sken på oss och det var gött! Vi har sedan länge planerat att lägga en matta på balkongen för att dölja det extremt fula betonggolvet, men vi hade tänkt vänta tills det blir lite varmare och sådär, men som vanligt när det gäller att pyssla med saker så kunde vi inte hålla oss. Så nu är balkongen redo för våren! Och jag också! 


Älsklingen som njuter i solen!
Kaoset!

Efter! Blommor och sånt får dock vänta tills det är varmt!

Gott med sol!
Viktor betsade vårt bord!

Jaja, hopppas inlägget dög. Ge gärna lite respons på vad jag kan förbättra mig för att ni ska orka läsa!

/ Carro





2 kommentarer:

  1. Testing testing...etta två kryss.

    SvaraRadera
  2. awesome!!
    det var ju ett helfestligt initiativ!!
    jag gillar det!!! gott med ännu en blogg att läsa!!!

    SvaraRadera