tisdag 22 februari 2011

Helgen

I helgen gick alltså flyttlasset från Göteborg ner till Vejbystrand/Magnarp! Jag och Viktor åkte upp i fredags kväll, vi åt lite mat tillsammans med Maja & Marcus och fixade lite. Vi gick till sängs tidigt och var uppe i ottan för att ta itu med flytten! Allt gick oförskämt smidigt och lätt ( iallafall för mig som mest var uppe i lägenheten och fixade och slapp bära möbler i trappen...) och lastbilen var färdigpackad på 2-3 timmar! 


Sen körde vi ner mot Skåne! På vägen åkte jag och Vicke inom hemma och plockade upp diverse verktyg och andra bra o ha grejjer och när vi väl kom ner till huset så var lastbilen nästan helt tömd redan! Återigen slapp jag alltså kånka på lådor och bröte! :) Jag och Viktor stannade kvar till söndagen och hjälpte till och packa upp och skruva ihop möbler! På söndagen kom familjens yngste medlem hem till sitt nya hus och sitt nya lekrum och sovrum! Han var minst sagt nöjd med läget! Mamma & pappa + Marcus föräldrar var också på besök så det var fullt hus! Trevligt! 
Fint bilåkarväder!

<3

Pappa, Oliver och Marcus kollar in lekplatsen!




Fint i Magnarp!

Pappa spanar in stranden!

Alla ska me!

Puss!

Lilla solstrålen i solen!

/ Taco-hej!





1 kommentar:

  1. Hej älskade sis!

    Mamma skvallrade om att du skaffat en blogg =) glömde du berätta för mig? ;) Kul tycker jag att det är iallafall =) Kommer läsa allt

    Puss på dig!

    SvaraRadera