fredag 18 februari 2011

Tentavecka!

Tenta vecka... Skriva, spela, spela, skriva, spela! Jag erkänner. Under en tentavecka lägger jag nog ner mer tid på att spela diverse spel på facebook än vad jag lägger på att skriva på tentan, MEN det gööör inget. För tentan blir ändå alltid klar i tid och jag har faktiskt blivit godkänd på alla hemtentor under hela utbildningen.

I dag blir det en kort dag i datorsalen på våning tre... Efter lunch ska jag och babe ut och cykla i skogen och sen kommer sis & Marcus och lämnar sin bil hos oss! I helgen vankas det nämnligen flytt och jag och Viktor ska agera flyttgubbar! Jag ser verkligen fram emot att se deras hus! Spännande! Mysigt att umgås lite med sis och Marcus också, även om det mest ska bäras möbler och lådor!    

Och nu passar det ju ytterst bra med bild nummer 3; En bild på någon i din familj!

                                                                Finaste syskonen man kan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar