söndag 13 februari 2011

Premiär!

Jaha, då var det söndag igen! Helgerna går på tok för fort nu för tiden! :(
Gårdagskvällen blev en mysig hemmakväll med lite go mat, chips för min del och ost för Viktors del. Vi kollade såklart på Melodifestivalen! Jag gillade The Moniker bäst, go bit! Brolle gjorde mig faktiskt besviken, hade höga förväntningar men tyckte om hans låt alls..Inte alls Brollig..

Idag har vi tagit årets första cykelrunda! Hur gott som helst! Solen sken och det var inte alls så kallt som jag trodde... Jag bjuder på några bilder!

Gott väder!

Första turen någonsin på min nya cykel!

Finaste Viktor! <3

<3



3 kommentarer:

  1. Gott väder, eller hur? Bengt, jag o Paulina gått till Åled idag....

    SvaraRadera
  2. Härligt! Ser fram emot att läsa fler inlägg ;)

    SvaraRadera