torsdag 17 februari 2011

Bild nummer två!

Igår var jag och Viktor på bio! Vi såg filmen Sanctum i 3D! Det var första gången jag såg en film i 3D och i börjar tyckte jag mest det var strängt! Yr i huvudet, allt kändes suddigt och glasögonen var obekväma! Men efter ett tag när ögonen hade anpassat sig lite var det riktigt häftigt emellanåt.. Filmen i sig var bra, rekomenderas verkligen! Lite äcklig ibland.. men då är det bra med en axel att gömma sig bakom!

Nu har vi kommit till nummer två på listan: En bild på dig själv! 
Den här bilden är från september 2006!



Nu ska jag ta tag i dagen! Dusch, städ och lite fix och sen bär det av till skolan! Tacotorsdag och sen skriva på min tenta! Taco- hej!

1 kommentar:

  1. Jösses!!
    Det var längesen ja!! Känner knappt igen dig :)
    Festligt med 3D!! :)

    SvaraRadera