måndag 4 april 2011

På promenad...

Idag har varit en bra dag! Skola på morgonen och sen tog jag följe hem med Evis! Efter lunch gick jag ut på vandring i vallåstrakterna... Målet var att kika lite på Vallås koloniområde där vi funderade på att hyra en lott.
Jag gick lite skevt men tillslut kom jag fram men fegheten tog över och jag nöjde mig med att kika lite genom buskarna och från vägen.. När viktor kom hem tyckte han att vi skulle cykla dit tillsammans och kika! Sagt och gjort.. Vi spanade in de lediga lotterna och såg ut två favoriten och sen ringde vi herr ordförande och sa att vi ville ha en lott! Done! Möte på onsdag där allt bestäms och vi får lite förhållningsregler och såntdäringa! I morgon ska vi ha möte med kolonoist #3 på quizen och planera vår lott! Woohoo!

Skogen var fin idag.. Fågelkvittret trängde igenom bullret från motorvägen..

Ibland är världen vackrare uppochner



Andra sidan

Gräset börjar faktiskt bli grönt nu!!

Mitt mål med promenaden...

Är det verkligen normalt med så blågrå näbb?

Bästa vädret!

Möte

Kvällsmat på balkongen! <3 Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar