torsdag 28 april 2011

Nu är det på G!

Nu har vi äntligen fått reda på att vi ska opponera inom kort! Lutar mot att den blir den 6 maj! Det hade vart så   otroligt skönt om vi hann bli godkända innan vi slutar... Men jag vågar inte hoppas på det... Men vi kan ju hålla tummarna ändå! :D Idag har vi mailat arbetet till vår opponent och nu väntar vi bara på att få sätta tänderna i hennes!


I morgon fyller min fina kille år och jag ska pyssla om honom rejält hela dagen.. Eller tja, nästan hela dagen, han måste ju faktiskt få göra nytta i skolan också! På kvällen blir det lite grillning på kolonilotten! Mysigt!
Resten av helgen ska vi spendera i Göteborg med omnejd med Viktors mamma & syskon med respektive och barn! Jag hoppas på fint väder och jag är bombis på att det kommer bli roligt och mysigt! :)

1 kommentar:

  1. jaa...det får vi verkligen hoppas!!
    det bästa hade varit om hon inte tycker att vi behöver ändra nåt o vi blir godkända direkt...hade varit fint :)

    SvaraRadera