torsdag 7 april 2011

Bildbomb

Veckan har gått helt galet fort! Att vi bara går i skolan mån,tis & onsdag och säger trevlig helg mitt i veckan känns ju lite skevt, men väldigt gott! Den här veckan har bestått mest kolonilottplanering, quiz och skola! Och om ett par timmar sätter jag mig på tåget ner till Ängelholm där finaste sis möter upp mig! Sen blir det mys mys mys fram till i morgon eftermiddag! Jag slänger in lite bilder från quizen och på våran lott!

Prinsessan Viky!

Prinsessan Joneli!

2:an

Här ska det odlas!

Plats för lite bord och stolar och sånt

Odlingslådor och förvaringslåda!

Nöjd kolonist!

Ha en fin helg! <3

1 kommentar:

  1. Hej! Råkar vara så att vi har trädgårdsmöbler, ett bord o två stolar som vi vill bli av med! Kan behöva piggas upp med lite färg men de är era om ni kommer o hämtar dem själva! Kaffe ingår naturligtvis vid leveransen:-) kramar Brooarna

    SvaraRadera