fredag 17 juni 2011

Förra helgens aktiviter!

Jag vet. Jag är dålig. Jag glömmer hela tiden av att uppdatera här! Men det har hänt mycket må ni tro! Vår C-uppsats är nu publocerad i Diva och alla betyg har kommit in i systemet så nu är jag färdig förskollärare -på riktigt! Viktor har fått jobb i Vaggeryd och vi har bestämt oss för att flytta dit! Blir spännande, men lite trist att lämna Halmstad måste jag erkänna...

Iallafall, förra torsdagen åkte vi upp till Trosa, till Viktors mamma! Vi satt och umgicks på balkongen när vi kom fram och bjöd in Anders till lite öl och umgänge. Sen gick vi till pojkarnas hemliga ölstuga där vi drack en öl och sen gick vi vidare ner mot "stan" och intog lite alkoholhaltiga drycker även där. Mycket trevligt!
Dagen därpå bjöd på lunch med Anders föräldrar, en cykeltur och lite mer häng på balkongen! På lördagen åkte vi upp mot Stockholm, eller snarare Lida där tävlignen skulle vara och Flottsbro där stugan som vi skulle bo i låg. Kvällen bjöd på lite middag med folket från klubben och en tidig kväll i säng.. Dock blev det inte mycket sömn på grund av värmen och mina av myggen sönderbitna och uppsvullna fötter...

Sen var tävlingsdagen här.. Dagen började med regn men det sprack upp såsmåingom och sen blev det riktigt gött framåt eftermiddagen. Jag som inte cyklade loppet fick nöja mig med att strosa runt på området och kika...

Och nu kommer ett gäng bilder, så klart!

Ölstugehäng 1

Ölstugehäng 2

Ölstugehäng 3

Ölstugehäng 4

Cykeltur i Trosa med omnejd!

Cykeltur i Trosa med omnejd!

Cykeltur i Trosa med omnejd!



 Cykeltur i Trosa med omnejd!

Cykeltur i Trosa med omnejd!

Glass efter cykelturen!

---

På väg mot huvudstaden!

--

Vi besteg ett berg.. eller tja.. en kulle..

Gänget!

Fina va?

Fint vare!

Halmstad mtb-gänget!

Gullet mitt!

Anders var "baa ädd"!

Mitt sällskap under loppet- Lena!

Taktiksnack?

Mitt gull!

Trötta efter 6.5 mil!

Jag och den trötte

Min stackars fot.. :(

På måndagen var vi på busfabriken med dom här fina!

Och dom här <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar