torsdag 23 juni 2011

För mammas skull...

Mamma tycker jag bloggar för lite... Så för hennes skull ska jag försöka skärpa mig och uppdatera oftare, och roligare! :)

I morgon är det midsommafton och det har vi firat redan idag på jobbet. Dans runt midsommarstången, sång och jordgubbstårta på betald arbetstid är ju inte helt fel! ;) Alla verkade nöjda och glada! I morgon är det riktiga firandet! Vi börjar vid lunch hos makarna Broo och sen får vi se vad som händer.. Ödet ligger i vädergudarnas händer.. Håller det uppe och är hyfsat stabilt är planen att det blir lite grillning på kvällen i kolonin.. Borde nog ta en tur dit i morgon förmiddag och styra upp stället lite.. Är lite kaos där bitvis.. :p

Jag bloggar från Viktors lilldator nu så därför kan jag inte lägga in några aktuella bilder, på nya frillan tex.. det får bli i morgon när jag är midsommarfixad! :)
Det får bli en bild på min fina prinsessa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar