onsdag 18 maj 2011

Utfyllnad...

Blev en låång dag på praktiken idag! Hoppade in lite extra och stängde stället.. Tycker inte riktigt om det egentligen! Trots att jag kollade alla fönster och dörrar 1000 gånger så får jag ändå ingen riktigt ro i kroppen.. Tänk om..! Det reder sig..  I morgon är det förskolans dag och det ska vi fira med att springa "vårruset". Så idag har vi jobbat för fullt med alla förberedelser! Mysigt!

I kväll kommer några av sälarna hit! Greys som vanligt och lite umgänge.. Aldrig fel! Men innan dess ska jag roa mig med att försöka få ordning på lägenheten.. Vi har haft så mycket för oss på sistone så det där med städning har visst lagts lite åt sida.. men vad gör det när det bara är vi som ser det.. Men när det kommer hit andra får man ta tummen ur och röja lite.. :)

I morgon ska jag ge mig på att göra en sån här med barnen! Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar