måndag 30 maj 2011

Först och främst vill jag tacka alla som gjorde helgen så awesome! Den har varit minst sagt intensiv, men ack så trevlig! Fredagens examensfest med klassen var himla trevlig! 1 liters öl, god mat och tre kamp kan ju inte bli annat än succe! Jag var dock lite tråkig och hängde inte med ut sen.. Men jag tror och hoppas att ni andra hade en lyckad All-in kväll!






















På lördagen vaknade jag tidigt som attan och jag och Viktor hängde lite med Ludwig och fixade frukost innan vi sparkade liv i Pauline & Krille! Sen kom hela klanen Henrikson-Larsson och vi tog oss till UTEXPO där Viktor ställde ut. Utställarna hade dock tröttnat innan vi kom dit och många hade redan packat ihop, men klanen fick iallafall se Viktors arbete, och det var ju det som var viktigast. Sen var det examenscermoni för Biomekanikarna..Efter lite mingel, sång och överlämning av examensbevisansökningspapper och en blomma åkte vi hem och fixade med fika innan resten av gästerna anlände. Efter fikat och lite dötid tog vi oss ut till Wild west för att äta och umgås lite till.. Åt laxen och är beredd att hålla med Språkomarna som åt laxen på fredagen att det blev lite torrt utan sås till potatisen.. Men det var gott ändå!























Söndagen började med frukost och sen lite umgänge innan alla for hemåt.. Sen däckade jag och viktor i soffan och rörde inte en fena på hela kvällen.. :p

Nu är det dax för tentaskrivning! Heeej heeeje!

1 kommentar: