måndag 10 september 2012

Ett inlägg om dagen är bra för magen...

..Eller? Nä, men seriöst! Skärpning! Är faktiskt lite sugen på att blogga igen! Så nu kör vi väl!

Jag är väl egentligen inte så sugen på att skriva massa trams som ingen ändå läser, men jag vill gärna dela med mig genom bilder!

Min fina syster!

Tältbygge pågår!


_

Viken!

Sista fixet kvällen innan! Anders byggde den fina bågen som vi stod under på cermonin!

Maja gjorde ett fint hjärta!

Precis klar i stugan! Lite champange i väntan på skjus!

Världens finaste syster! 

Systrarna  Berglund!


Min fina svägerska!

Broder Bum och kusin Anton!

Här är vi precis tillbaka från fotograferingen, och välkomnas med bubbel och applåder!

Fina Sara och hennes Daniel!

Eivor, svärmor och jag!

2 kommentarer:

  1. Roligt med bilder! Kör på med inlägg :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med bilder!! =) mera uppdateringar!

    SvaraRadera