söndag 10 juni 2012

Ohoj! Kaos i huvudet, kaos i lägenheten och kaos på jobbet! Nää, riktigt så illa är det inte. Men det är lite mycket nu, många projekt i luften! Varför kan vi inte bara göra färdigt en grej innan vi börjar planera nästa och nästa och nästa? Skärpning!

Idag har vi ägnat oss åt att röja upp lite här och jag har rensat i min gardrob, skulle nog kunnat vara lite hårdare mot mig själv men det får bli nästa gång! Sen har vi vart på sortergården och slängt massa skit och påbörjat projekt ordna upp förråd!
 Men nu tänkte jag visa lite bilder från förra helgen när vi var hos familjen Berglund/Nilsson i Magnarp!

















2 kommentarer:

  1. Jag har rensat ut 2 gekåskassar med kläder, plus 6 väskor. Det känns skönt :-) :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har rensat ut 2 gekåskassar med kläder, plus 6 väskor. Det känns skönt :-) :-)

    SvaraRadera