måndag 9 april 2012

I’ll be your Emmylou and I’ll be your June...

Nu är påskhelgen snart slut och vi sitter i wejron hem från kärra! Helgen har vart fin! Vi har fått en hel del gjort på bröllopsfronten! Vi har bokat vigselförrättare, fått bekräftat från markägaren att vi får vara där, fixat bästa sångfåglarna till vigselakten, kollat buffé och massa annat! Det är mycket att tänka på! Men det är bara kul! ;)

I morgon ska vi till körskolan på handledarekurs så jag kan börja övningsköra med Viktor! Spännande och skrämmande! Men det är nog på tiden! Skönt att slippa omgivningens tjat om inte annat! ;)

Nu ska jag ägna mig åt att försöka andas! Min pollenallergi har slagit till under helgen... Det där med påskris inomhus är ingen hit alltså! Måste hitta nån annan pollenmedcin
Med, för den jag har hjälper ingenting!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar