måndag 6 februari 2012

Jag skiter i vilket...

Jag tänker blogga oavsett om ni väljer att läsa eller ej! Gör ett försök att blogga från telefonen nu... Får väl se hur detta går... Idag har vart ett halvbra dag! Trött efter helgen, mensvärk från helvetet, full barngrupp och allmänt måndagsrörigt! Dagen blev dock bättre efter jobbet då jag och Viktor åkte och spanade på en soffa vi hittat på blocket! Den fick betyg godkänt och får flytta in med oss i nya lägenheten om ett par veckor! Appropå flytten så längtar vi så in i bomben nu! Åååh! Den kommer bli så fin och underbar! Mest av allt längtar jag till det snygga köket! :) nu hoppas jag bara verkligheten stämmer överens med tankarna hur den ser ut... Fantasin och drömmarna kanske har flugit iväg helt sen visningen... Hoppas inte!! Nu ska jag hjälpa min kära fästman i köket med käket! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar